- Detta evenemang har redan ägt rum.
Frukostklubben – Kunden har alltid fel – Malmö
fredag, 17 mars, 2017kl07:30 - 08:00
Ystadsbon Hasse Olsson har varit en flitigt anlitad föreläsare i tjugo års tid. Han har talat inför mer än 15 000 säljare, säljchefer, ledningsgrupper och konsulter i försäljning, service, säljledning och målstyrning. Och han vet vad han pratar om, han har gjort jobbet själv. Under sin karriär har Hasse Olsson hunnit med att vara säljare, försäljningschef och VD, starta, lägga ned och sälja bolag samt haft en rad styrelseuppdrag.
”Jag har gjort alla misstag som en säljare kan göra”
I dagarna kommer hans bok ”Kunden har alltid fel”, ut. Boken ifrågasätter, utmanar och inspirerar till att våga ta nya grepp i säljarbetet. Med sitt raka och lättsamma sätt delar Hasse Olsson frikostigt med sig av allt från personliga anekdoter, käftsmällar och rallarsvingar till mer djupa resonemang och reflektioner. Från pärm till pärm är boken fullastad med insikter och praktiska tips som kommer att hjälpa dig att ta nya kliv och positioner i en allt hårdare konkurrens.
Om detta kommer Hasse Olsson att tala om den 17 mars.