Effektivisera arbetsprocesser med AI
tisdag, 5 november, 2024 kl 09:00 – 16:00
För marknadschefer som vill implementera AI i sin verksamhet
Beskrivning:
Effektivisera arbetsprocesser med AI.
Denna kurs är avsedd för marknadschefer som vill fördjupa sin förståelse för Artificiell Intelligens och dess tillämpningar inom marknadsföring och affärsprocesser. Genom en kombination av teori och praktiska tillämpningar kommer deltagarna att få de verktyg och kunskaper som krävs för att framgångsrikt implementera AI i sina verksamheter. Kursen täcker allt från de grundläggande principerna av AI till hur man skapar och anpassar AI-lösningar för lösa specifika utmaningar.
Vi går igenom:
● Grundläggande principer om AI i marknadsföring:
En översikt av AI och dess potential för att förbättra arbetsprocesser inom marknadsföring och kommunikation.
● AI i praktiken:
Hur tekniken kan anpassas för att lösa specifika utmaningar i det dagliga arbetet.
● Anpassning och modellträning:
Lär dig hur du skapar anpassade GPT-modeller för ditt företags unika utmaningar och behov.
Om kursledaren:
Felicia Kittelsen arbetar till vardags som content strateg och producent på Salgado Kommunikation och hon är en uppskattad föreläsare på bland annat Affärskompetens och Berghs school of communication. Hon har bakgrund inom psykologi och konst – som hjälper henne se samband mellan identitetsskapande och kulturen på sociala kanaler.
Kursdatum 5 november 2024
Anmälan: gör du nedan
Pris: 10.900 kr + moms för medlem (13.900 kr icke medlem)
Kursen sker live online och du kommer att få en länk till Zoom
Dag: 5 november 2024
Tid: 09.00-16.00
Plats: Online. Zoom-länk skickas
Anmälan: se nedan
Anmälan är bindande.
Sveriges Marknadsförbunds integritetspolicy.