Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

Bygg en influencer marketing strategi på bara 3h

Kursledare Edit Brunner.
Edit har över 10 års erfarenhet av att arbeta med PR, media, Influencer marketing och digital produktion. Hon har skapat idéer och kampanjkoncept med digital förankring för kunder som: Unilever, Ellos, TUI, Nike, Coca-Cola, Mazda och RFSU.

måndag, 18 oktober, 2021 kl 17:00 18:00

Gå kurs med Edit Brunner


1 tim digital kvällskurs livesändning, därefter on demand.


Bygg en influencer marketing strategi
på bara 3h

Behöver du boosta trafiken till din sajt? Vill du skapa mer engagemang kring ditt innehåll, eller sälja slut på en vara? Den här kursen är för dig som vill komma igång med marknadsföring via influencers och steg för steg få hjälp att sätta konkreta mål och To Do.s för hur du ska lyckas. Efter kursen är målet att du själv ska känna dig bekväm med att starta igång, genomföra och följa upp en IM kampanj. Inkluderar både inspirerande tips på hur andra lyckats och vilka fallgropar du ska undvika!

Kursledare: Edit Brunner

Edit  har en gedigen erfarenhet från reklam- och mediebranschen och har utvecklat kreativt innehåll i sociala medier, influencer marketing-kampanjer samt digitala strategier för varumärken som Unilever, Ellos, TUI, Nike, Coca-Cola, Mazda och RFSU. Edit har b la varit Sverigechef på SplayOnes största kontor med en omsättning på 77 miljoner, arbetat som Client Director på digitala produktionsbolaget Loudly och som Creative Media Manager på Mindshare. Edit är en uppskattad kursledare med en mängd uppdragsgivare och beskrivs som en engegerad, profesionell och personlig föreläsare som pushar sina kursdeltagare att våga gå utanför sin comfort zone. Läs mer om Edit här: https://editbrunner.com

Bygg en influencer marketing strategi på bara 3h

Kursdatum: 18 oktober

Anmälan: gör du nedan.
Pris: 5.900:- + moms för medlem (7.900 kr icke medlem)
Kursen sker först live online (länk till Zoom) och därefter får du digital länk kursfortsättning on demand.
Dvs du fortsätter kursen när du själv önskar. Kursen är totalt ca 3 timmar.

Dag: 18 oktober
Tid: Kursstart kl 17.00 – 18.00 därefter fortsätter kursen on demand
Plats: Online
Anmälan: se nedan

Anmälan är bindande.
Sveriges Marknadsförbunds integritetspolicy.