2 december 2014

Årets Marknadsföringsbok uppmärksammas i podcast

Här kommer ett lyssningstips på temat sensorik och marknadsföring!

sensorik
Åsa Öström, professor på restaurang-  och hotellhögskolan vid Örebro universitet, och Johan Swahn, forskare och specialist inom sensorisk marknadsföring på ICA Sverige är två av författarna bakom boken ”Sensorik och marknadsföring” som blev utnämnd till årets marknadsföringsbok av Sveriges Marknadsförbund 2014. De bägge är gäster i ett nytt avsnitt av podcasten Lära från lärda, som görs av Fredrik Hillerborg fil. master i Strategisk kommunikation och till vardags på kommunikationsbyrån Onemotion.
Samtalet med Åsa och Johan kretsar kring hur man kan använda smak, doft, syn, hörsel och känsel i sin kommunikation och marknadsföring.
Podcasten går att lyssna på via iTunesTuneln Radio och de vanligaste apparna på iPhone (t.ex. Podcast) och Android (t.ex. Beyondpod) hälsar Fredrik Hillerborg.