13 oktober 2021

Anmäl dig till Erik Modigs onlinekurser

Kursledare Erik Modig forskar och undervisar om marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm.
Han har författat flera böcker på ämnet och den senaste Bang for the buck blev utsedd till Årets Marknadsföringsbok
av Sveriges Marknadsförbund och har sålt i ca 6000 exemplar.

Digital utbildning som transformerar bolag till vinstmaskiner. Genom forskningsbaserad kunskap paketeras det ni kan och gör bäst till värde för era kunder, anställda och ägare.
Kika in och anmäld dig och dina kollegor på följande onlinekurser:

Erik Modig har författat flera böcker och den senaste Bang for the buck blev utsedd till Årets Marknadsföringsbok av Sveriges Marknadsförbund och har sålt i ca 6000 exemplar och lanseras nu utomlands

Kurser:

4 boostkurser – Vad är er utmaning för tillväxt?


Tillämpad Kundpsykologi


Världens bästa marknadsplan

Förbättrad e-handel

Personlig digital försäljning

On demand – Kör ditt eget race

Du får tillgång till den första kursmodulen och därefter publiceras varje modul löpande. Du får möjlighet att själv gå igenom film efter film och fyller i övningsmaterialet med hjälp av våra guider. Du bestämmer tid och plats och hur snabbt du vill öka effekten på din kommunikation.
Varmt välkommen att anmäla dig!

Erik Modig is a researcher at the Center for Consumer Marketing at Stockholm School of Economics. He is the author of the Swedish books Bang For The Buck, Kontroll – Effektiv kommunikation och kampen om våra tankar, Värdet av Konst and Understanding Advertising Creativity (doctoral dissertation, in English). An English edition of Bang For The Buck is coming soon. His research focuses on advertising and how the consumer psychology of communication, branding and creativity affect business growth. He also conducts research in various other fields connected to consumer psychology such as pricing, category management and the inclusion of fine art in commercial settings. His research is amongst others published in Journal of Advertising, International Journal of Advertising, Journal of Product & Brand Management and Advances in Consumer Research. Erik has years of experience in teaching advertising strategy within both the academic field and the corporate world. He is a popular teacher and demanded speaker at organizations and conferences, where he holds lectures within his field of research.

Erik is also an established artist and has had several solo and group exhibitions. Between 2007 and 2012 he ran the artist driven gallery Art Concept Store in Stockholm.