Sveriges Marknadsförbund finns på plats i Visby under Almedalsveckan 2015. Kom och träffa oss på något av de seminarier vi är med och anordnar!
Rekrytera i egna led eller ta in kunskap från oväntat håll? Vilka kompetenser behövs i näringslivets styrelserum? Vi lyfter ett brännande och alltid aktuellt ämne ur olika intresseperspektiv!
Tid: 13.00-14.00
Debatten i Almedalsveckans program
Emma Blom från Patchwork Group talar om hur sociala medier fått företag att ändra synsätt på reklam och content i sociala medier, skillnader mellan traditionell marknadsföring och reklam via sociala medier samt vad som ”går hem”.
Plats: S:t Hans Café, S:t Hansplan 2, Labbet
Tid: kl 14.00-15.oo
Läs mer i Almedalsveckans program
Sveriges Marknadsförbund anordnar seminarium för medlemmar tillsammans med Marknadsföreningen på Gotland under Almedalsveckan.
Elisabeth Trotzig, Reklamombudsmannen, gästar och ger en insikt i stiftelsens arbete och vad som är på gång – aktuella fall och case. Dessutom finns tid för nätverkande, dryck och tilltugg.
Tid: 16.00
Plats: Kränkus bakgård, Sankt Pers Gränd 5