15 oktober 2016  ·  Artikelarkiv

Varumärkesstyrka är en långsiktig investering

Starka varumärken byggs inte på ett kvartal. Styrka och lönsamhet över tiden kräver långsiktig planering och konsekvent, bra kommunikation. Det visar Swedish Brand Awards. Och samma sak visar studier av närmare ettusen reklamkampanjer, som belönats med Advertising Effective Awards. Vartannat år delar den brittiska motsvarigheten till Kom! – IPA (Institute of Practitioners in Advertising) – ut Advertising Effectiveness Awards. I månadsskiftet oktober-november i år är det dags igen för tävlingen, som belönar dokumenterat effektiv reklam. Det finns många lärdomar att

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält