15 juni 2019  ·  Artikelarkiv

Varumärkesresan: ITIGO tar Medelhavet till Sverige

Förpackningen är central när ITIGO ska etablera sitt varumärke för medelhavsmat. Thomas och Helena Nyström vill lära oss att älska medelhavsmaten. Det är dessutom inte bara gott, utan väldigt nyttigt också. Egentligen började allt med en resa 1995. Då åkte Thomas och Helena Nyström runt i Italien under sju veckor. Kärleken till Italien och den italienska maten förstärktes och 1997 startade det lilla familjeföretaget, med Parmesanost som första artikel i sortimentet. Snart följde soltorkade grönsaker, som exempelvis tomater, paprika med

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält