Kurser:

Möjligheterna och utmaningarna med din nya "digitala" värld och vardag.

Möjligheterna och utmaningarna med din nya ”digitala” värld och vardag.

Heldag 24 oktober kl 09.00 – 16.00

Hur ska vi som marknadsförare använda de nya digitala möjligheter som finns, för att sätta KPIer och mäta effekt, för att bättre utnyttja vår egen tid, och för att fatta bättre beslut?

Under en varierad dag med digitalt fokus kommer vi att gå igenom saker du direkt kan ha nytta av i ditt arbete som marknadsförare.

Några saker du kommer att lära dig i utbildningen:

VEM SOM KAN HA NYTTA AV DENNA KURS?
Marknadschefer, growth managers, digitalt ansvariga, kommunikationschefer, kommunikatörer, varumärkesansvariga och marknadsförare.

KURSLEDARE
Moderator: Hans Sydow, strateg. Reklamveteran med ständig lust att bevisa hur stark kommunikation levererar skarpa resultat. Tio år i USA samt många år på Garbergs och Saatchi Stockholm, bland annat.

Expert: Rodrigo Pozo Graviz, VD för Graviz Telescope: finansanalytiker med kärlek till siffror i botten, sedan PR-konsult sedan han insett att så mycket annat än hårda fakta kan driva försäljning. Med bland annat Weber Shandwick, Sargasso och YouMe bakom sig.

Gästföreläsare:
Berättar om ett aktuellt case.

2 Gravis  Hans von Sydow

 

Varmt välkommen!

Anmälan är bindande

Dag: 24 oktober
Tid: 09.00 – 16.00
Plats: Hos GRAVIZ TELESCOPE, Tomtebogatan 5, Stockholm

Sveriges Marknadsförbunds integritetspolicy