Trender & Tendenser:

Prenumerera

Prenumerera på Sveriges Marknadsförbunds digitala tidning Trender & Tendenser!

Trender & tendenser

Tidningen ingår i medlemskap i Sveriges Marknadsförbund. Här kan du som inte är medlem i förbundet beställa en prenumeration på Trender & Tendenser i ett år (10 nummer). Vill du veta mer om innehållet i tidigare utgåvor, kan du läsa det här.

Om Trender & Tendenser

Målsättningen med Trender & Tendenser är att hjälpa dig att bli en bättre marknadsförare, genom analyser och fördjupningar inom varumärkesutveckling och marknadskommunikation. Tidningen speglar bra exempel och praktikfall, liksom avskräckande misstag. Den erbjuder diskussioner med forskare och experter, samt tittar närmare på kommunikationsbyråers och marknadsavdelningarnas arbete och utmaningar. Nya medier och tekniker, likväl som gamla sanningar i nytt ljus.

Tidningens chefredaktör Carin Fredlund har över 30 års erfarenhet av bevakning och analys av reklam- och varumärkesfrågor och har bland annat startat och drivit tidningen Quo Vadis. 2003 belönades hon med Bengt Hanser-stipendiet för det arbetet och har även nominerats till Stora Annonsörpriset 2012.  I november 2017 belönades Carin Fredlund med det internationella priset WIM Journalist of the Year Award  av Women in Marketing, England.

Trender & Tendenser utges tio gånger per år.

Priser

10 nummer: 3.900 kr exklusive moms.

 

 

Beställ din prenumeration

 

Verifikation