Tendensdagen:

Tendensdagen 2016

Tendensdagen 2016

Eric Ericsonhallen

Tendensdagen är en heldag för marknadsförare och kommunikatörer organiserad av Sveriges Marknadsförbund, som årligen tar plats i Stockholm. 

Tendensdagen 2016 gick av stapeln 20 oktober i Eric Ericsonhallen. Vi lyssnade till flertalet intressanta föreläsare på temat mångfald, integration och integritet. Dessutom åt vi gott, minglade med branschkollegor och utsåg Årets Marknadsföringsbok.

 

Bilder från Tendensdagen 2016

Micael Bindefeld
Micael Bindefeld och Francesca O’Brien Apelgren talade om socialt ansvar. Foto: Sara Brehmer
Özz Nujen
Özz Nûjen avrundade dagen
Eric Ericsonhallen
Eric Ericsonhallen. Foto: Sara Brehmer
Coffee Cow
Coffee Cow såg till att kaffet flödade hela dagen
Lottie Knutson
Lottie Knutson och Francesca O’Brien Apelgren diskuterade behovet av marknadsförare i styrelserna. Foto: Canita Dagård
Inkludera invest
Golnaz Hashemzadeh är grundare och VD i Inkludera Invest, som bistår sociala entreprenörer som driver verksamheter för att motverka utanförskap. Foto: Sara Brehmer
Magnus Söderlund
Magnus Söderlund. Foto: Sara Brehmer
Årets marknadsföringsbok
Anders Parment tog emot pris för Årets Marknadsföringsbok av Sveriges Marknadsförbunds ordförande, Peter Nyström. Foto: Sara Brehmer
Ingela Stenson
Ingela Stenson, United Minds

 

_____________

SPONSORER

 

Coffee Cow  Eric Ericsonhallen  845  Det sthlm  Cranberry Corner   Resumé  Westers  sb seating Sveriges Marknadsförbund aba Exakt