17 maj 2017  ·  Artikelarkiv

Så lyckad man bäst med digital reklam

En gemensam nämnare, för den digitala reklam som fungerar bäst, är en bra historia och en intressant berättelse. Nordens bäst fungerande, digitala reklamfilm är den norska filmen ”Livbøye” från Tryg. Det visar tester av 40 digitala reklamfilmer som gjorts av Kantar Millward Brown, som nyligen presenterat vinnarna i Nordic Digital Video Advertising Award 2017. Vinnare i Sverige är Arla Foods reklam för Bregott: ”Hemlig beundrare i Bregottfabriken”. Katarina Klingberg, som är senior brand manager på Arla Foods, ser detta som

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält