16 februari 2019  ·  Artikelarkiv

Medarbetarna syr in stolthet i varumärket

Woolpower i Östersund lever sina värdeord och medarbetarna förmedlar dem i varje plagg som sys. De flesta företag är idag medvetna om medarbetarnas betydelse för varumärket, dess kultur och utveckling. Men alla visar det inte lika tydligt som Woolpower, som tillverkar underställ, tröjor, strumpor och andra kläder i ull för både professionella användare och privatpersoner. Adam Brånby. Foto: Woolpower Den som köper exempelvis ett underställ från Woolpower får också en hälsning från den som sytt kläderna. Varje plagg har tillverkats av

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält