9 november 2017  ·  Årets Marknadsföringsbok

Filmintervju med Karin Zingmark om Maxa Snacket - nominerad till Årets Marknadsföringsbok

Karin Zingmark, författare till Maxa Snacket En av nomineringarna till Årets Marknadsföringsbok 2017, var ”Maxa Snacket – Så når du framgång genom digital kommunikation” av Karin Zingmark. Hon jobbade till för ett år sedan som marknadschef på Microsoft Sverige, men driver idag egen verksamhet som rådgivare inom kommunikation och ledarskap i en uppkopplad värld. I ”Maxa Snacket” delar hon med sig av sina erfarenheter av att driva förändring för att bygga kommunikativa organisationer, rustade framtiden. Boken är utgiven på Liber förlag

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält