9 november 2017  ·  Årets Marknadsföringsbok

Filmintervju med Karin Zingmark om Maxa Snacket - nominerad till Årets Marknadsföringsbok

Karin Zingmark, författare till Maxa Snacket
Karin Zingmark, författare till Maxa Snacket

En av nomineringarna till Årets Marknadsföringsbok 2017, var ”Maxa Snacket – Så når du framgång genom digital kommunikation” av Karin Zingmark.

Hon jobbade till för ett år sedan som marknadschef på Microsoft Sverige, men driver idag egen verksamhet som rådgivare inom kommunikation och ledarskap i en uppkopplad värld.

I ”Maxa Snacket” delar hon med sig av sina erfarenheter av att driva förändring för att bygga kommunikativa organisationer, rustade framtiden.

Boken är utgiven på Liber förlag och Karin Zingmark berättar mer om varför hon skrev boken och vad hon vill att läsarna skall få ut av den, i denna intervju med Francesca O’Brien Apelgren, vd på Sveriges Marknadsförbund.

Medlemmar i Sveriges Marknadsförbund kan köpa boken till rabatterat pris. Vid en beställning på fem böcker får man den sjätte på köpet. Beställning kan göras direkt här. Ange ”Sveriges Marknadsförbund” som kommentar till beställningen.

Det är den första i en serie intervjuer med författarna till årets nominerade böcker i Årets Marknadsföringsbok.