10 december 2016  ·  Artikelarkiv

Kapitalförvaltning eller förstöring?

Bra reklam har ett värde i sig, visar forskningen om Reklamkapital. En del företag vet att vårda sitt reklamkapital väl. Andra tröttnar. Många gånger snabbare än konsumenterna. Få har som Ica förstått att förvalta sitt reklamkapital och se till att det förräntas. Ica-Stig fyllde nyligen 15 år. Och, som Sara Rosengren konstaterat, ser konsumenterna reklamfilmerna mer som underhållning, än som reklam. Så populär att det till och med finns en app, för dem som inte vill missa något. Möjligen kan

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält