15 juni 2019  ·  Artikelarkiv

Inhousebyråerna allt mer väletablerade

Intresset för inhousebyråerna växer vidare. Både bland företagen, men även från både nyutbildade och väletablerade kreatörer. Allt fler företag har egen inhouseverksamhet. Ibland handlar det om mindre avdelningar för snabba, enklare produktioner. I andra fall om kompletta enheter för en stor del av kommunikationen. Fler och fler som tidigare bara ägnade sig åt produktion, utvecklar nu sina verksamheter och ”tar hem” alltmer kreativt arbete. Fortfarande samarbetar många företag med externa kommunikationskonsulter. I förra årets branschstudie Årets Byrå, svarade två procent

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält