15 oktober 2016  ·  Artikelarkiv

Hjärtat pumpar på

Långsiktighet, stark intern förankring och tydlig kommunikation är centrala delar i Apotek Hjärtats varumärkesarbete. De är även viktiga faktorer till att det blivit det starkaste apoteksvarumärket i Evimetrix mätning, Swedish Brand Awards. Den förträffliga distributionen är naturligtvis också en fördel. Apotek Hjärtat startade ett drygt halvår efter avregleringen av marknaden och tog över drygt 200 apotek från det gamla monopolet. Idag, sedan ICA tagit över Hjärtat, ingår drygt 390 apotek i kedjan, som är störst i landet. Det var alltså

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält