21 december 2017

Filmintervju med Ulla-Lisa Thordén om nominerade boken "Möt kunden öga mot öga"

En av de böcker som nominerades till Årets Marknadsföringsbok 2017 var ”Möt kunden öga mot öga” av Ulla-Lisa Thordén.

Ulla-Lisa Thordén har skrivit den nominerade boken "Möt kunden". Foto: Sauman Ng Agerberg
Ulla-Lisa Thordén har skrivit den nominerade boken ”Möt kunden”. Foto: Sauman Ng Agerberg

”Möt kunden öga mot öga” riktar sig till specialister som inte innehar titeln säljare men vill öka dina chanser att skapa gulduppdrag.
Boken hjälper läsaren att:
– känna sig säkrare i olika sammanhang och våga berätta om sin expertis
– sätta rätt pris på sitt kunnande och därmed skapa förhandlingsglädje
– avdramatisera det säljande momentet i ett samtal
– våga vara öppen för det oväntade.
Utgångpunkten för boken är den unika VIVA!-modellen som visar hur du med rätt attityd kan skapa mer fruktsamma och effektiva möten.
Sveriges Marknadsförbunds vd, Francesca O’Brien Apelgren har intervjuat Ulla-Lisa Thordén om tankarna bakom boken och målsättningen med den.