15 november 2017

Filmintervju med Arvid Axland om nominerade "Jakten på känslan"

 

Arvid Axland och Niels Kjaergaard-Jensen har skrivit boken om "Jakten på känslan". Foto: PJ Lindqvist
Arvid Axland och Niels Kjaergaard-Jensen har skrivit boken om ”Jakten på känslan”. Foto: PJ Lindqvist

En av de böcker som nominerades till Årets Marknadsförinbsbok 2017 var ”Jakten på känslan – Konsten att skapa meningsfulla upplevelser” av Arvid Axland och Niels Kjaergaard-Jensen.
Boken är full av trendspaningar, intervjuer, goda råd och konkreta metoder som framsynta företag använder sig av. Den finns till för läsaren ska kunna öka värdet på sitt företag och vara med att förbättra upplevelsen av den värld vi lever i. Kort och gott; en inspirerande handbok i upplevelsedesign.
Sveriges Marknadsförbunds vd, Francesca O’Brien Apelgren har intervjuat Arvid Axland om tankarna bakom boken och målsättningen med den.