15 november 2017  ·  Årets Marknadsföringsbok

Filmintervju med Arvid Axland om nominerade "Jakten på känslan"

  Arvid Axland och Niels Kjaergaard-Jensen har skrivit boken om ”Jakten på känslan”. Foto: PJ Lindqvist En av de böcker som nominerades till Årets Marknadsförinbsbok 2017 var ”Jakten på känslan – Konsten att skapa meningsfulla upplevelser” av Arvid Axland och Niels Kjaergaard-Jensen. Boken är full av trendspaningar, intervjuer, goda råd och konkreta metoder som framsynta företag använder sig av. Den finns till för läsaren ska kunna öka värdet på sitt företag och vara med att förbättra upplevelsen av den värld

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält