Laddar evenemang

« Alla evenemang

Why should I like you? Rundabordssamtal

4 mar kl 08:30 - 10:00

R u n d a b o r d s s a m t a l

Why should I like you?

Frukost 4 mars med Linda Palmgren & Patrik Danielsson
från Publicis Groupe Sverige

IHOPLINDA_PATRIK_Skärmklipp
Patrik är Chief Experience Officer för Publicis Groupe Sverige, Linda Chief Development Officer för Publicis Groupe Sverige och vd för Starcom.

Varmt välkommen till frukostmöte –  upplägg Rundabordssamtal

Linda och Patrik kommer först i 20 minuter berätta om vikten av att ha en varumärkesstrategi som är grundad i beteende, mänskliga behov och tydlig intention.

Därefter har vi en dialog och diskussion i rundabordssamtal.

Få inspiration, dela med dig, få idéer, ta emot kunskap, byt erfarenheter, ha roligt!

Du kommer väl?

Bio Linda Palmgren:
Linda är Chief Development Officer för Publicis Groupe Sverige och vd för Starcom, en global mediabyrå hyllad för sin kreativitet samt affärsutveckling och fick i samarbete med sina uppdragsgivare totalt 107 utmärkelser varav 4 guld, 10 silver, 20 brons och 73 shortlists under Cannes Lions 2019.

Linda Palmgren är en förändringsledare med erfarenhet av att driva allt från dynamiska start-up till storbolag och har över 20 års erfarenhet inom det digitala landskapet, media, reklam och tech och är en uppskattat föreläsare inom ämnet. Linda har bland annat varit med och byggt upp och utvecklat kommersiell radio, introducerat hela influencer-fenomenet till den svenska marknaden och tagit plats i styrelserum och vd-stolar även kallats en ledare av sin tid. Linda har i dag styrelseuppdrag för Stadium, IAB och Sveriges Marknadsförbund.

Bio Patrik Danielsson:
Patrik är Chief Experience Officer för Publicis Groupe Sverige samt medlem av Global Creative Council hos Bartle Bogle Hegarty (BBH), en av världens mest renommerade varumärkesbyråer. En hybrid varumärkesstrateg, konceptutvecklare, digital entreprenör och designer med 20 års internationell erfarenhet inom digital produktutveckling, tjänsteinnovation, marknadsföring och företagsomvandling. Patrik Danielsson kombinerar en sällsynt holistisk expertis och vägleder varumärken till att bli relevanta, respekterade och lönsamma i dagens hyper-uppkopplade värld. Han förespråkar en modulär “thinker-maker process” där erbjudanden och konsumentupplevelser utvecklas i nära samarbete med slutkunden och är övertygad om att framgång är ett resultat av ett varumärkes förmåga att erbjuda individuell relevans genom hela kundresan. Patrik anslöt till BBH i 2018 och har en historia som kreativ chef, konsult, coach, mentor, föreläsare, bolagsgrundare och startup entreprenör.”

Why should I like you?
Vikten av att ha en varumärkesstrategi som är grundad i beteende, mänskliga behov och tydlig intention.

En morgon med erfarenhetsutbyte och givande kunskapsinhämtning!

Varmt välkommen – du kommer väl?

Dag: 4 mars
Tid: Kl 08.30 – 10.00
Plats: Hos Sveriges Marknadsförbund, Nybrogatan 34, Stockholm

Noshow debiteras

Avbokning sker senast 2 vardagar innan eventet till annika@svemarknad.se
Platsen kan överlåtas till annan person – namnjustering sker till annika@svemarknad.se
Vid utebliven närvaro utgår avgift på 395 kr ex moms. Vi reserverar oss för ev. ändringar i programmet.

Detaljer

Datum:
4 mar
Tid:
08:30 - 10:00
Event Categories:
, ,

Plats

Sveriges Marknadsförbund
Nybrogatan 34, 114 39,
+ Google Map