Laddar evenemang

« Alla evenemang

  • Evenemanget har varit.

Fruostklubben: Hur kan ett litet företag bygga sitt varumärke på en global arena? – Malmö

13 Okt kl 07:00 - 08:30

Hövding vill rädda liv. Men hur berättar man för hela världen att man har världens mest säkra cykelhjälm? Genom att flytta fokus i sin kommunikation nådde Hövding ut till nya målgrupper och nya marknader. Nu vill Hövding gärna dela med sig av hur de skapade en ny berättelse om Hövding och varför de gjorde det.

Marknadsföreningen i Malmö (MiM) och Sveriges Kommunikatörer bjuder tillsammans in till en föreläsning där vi får träffa Hövdings marknadschef Anna Katarina Skogh som har ansvarat för förflyttningen och arbetet som tills vidare har lett till bland annat ett Guldägg, priser vid Cannes Lions och som har nått ut till över 200 miljoner människor världen över.

Arrangör

Marknadsföreningen Malmö
Webbplats:
http://mim.m.se