12 augusti 2018  ·  Artikelarkiv

Employer branding blir allt viktigare

Utan engagerade och kompetenta medarbetare är det svårt att utveckla verksamheten. Därför behövs också ett starkt arbetsgivarvarumärke. Kompetensförsörjning är ett växande problem idag. Svårigheter att hitta rätt medarbetare kan skapa hinder för utveckling och tillväxt i företagen. Därför är det lika viktigt att vårda och utveckla arbetsgivarvarumärket, som det är att stärka företagets varumärke mot marknaden. Visst kan det underlätta om man i grunden har ett starkt corporate brand, men det är långt ifrån självklart att det också attraherar de

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält