19 februari 2019  ·  Artikelarkiv

Doberman vill förändra människors liv

Doberman gör hellre produkter än kommunikation och lanserar helst prototyper som kan utvecklas färdig med sina kunder. Vid Årets Byrå-galan för några veckor sedan utsågs Doberman till bäst i sin kategori – Digitalbyråer med en byråintäkt över 50 miljoner kronor. Byrån kategoriserar sig dock själv främst som en design- och innovationsbyrå som ofta hjälper sina uppdragsgivare att möta kundbehov genom att designa smarta tillämpningar utifrån ny teknik eller innovativa affärsmodeller. ICA:s voice-app Monica är den första rösttjänsten på svenska. Tala om för

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält