1 september 2015

De kan bli Årets Marknadschef 2015

Årets Marknadschef 2015 koras på Tendensdagen 15 oktober av Sveriges Marknadsförbund och Marknadsföreningen i Stockholm. Hundratals förslag har kommit in till juryn som nu nominerat 5 kandidater till titeln.

Nominerade till Årets Marknadschef 2015

Caroline Rudbeck, Dustin
Mats Eliasson, Samhall
Catarina Falkenhav, Abba The Museum
Magnus Ribbeklint, Warner Music Sweden
Mattias Zingmark, Kolmården

Årets marknadschef juryn
Juryn håller möte.

Juryn

Aje Stenbeck, affärsområdeschef Inhouse
Francesca O’Brien Apelgren, juryns ordförande,
vd Sveriges Marknadsförbund och vd Marknadsföreningen i Stockholm
Désirée Maurd, grundare Juno PR
Jonas Dahlquist, vd Starcom
Lina Söderqvist, marknadschef Åhléns och Årets Marknadschef 2014
Eva-Li Gonner, affärsområdeschef DN
Anna Sjöberg, vd Det
Fredrik Svedjetun, chefredaktör Dagens Media
Presskontakt:
Francesca O’Brien Apelgren,
vd Sveriges Marknadsförbund och Marknadsföreningen i Stockholm.
E-post: francesca@mis.se
Telefon: 0706-606067
Tendensdagen är Sveriges Marknadsförbunds och Marknadsföreningen i Stockholms årliga heldagsevent för alla som arbetar med marknadsföring i någon form. En dag full av ny kunskap, trendspaningar, inspirerande möten och värdefulla råd från experter på många områden.
Omkring 400-500 personer samlas varje år för att utbyta erfarenheter och diskutera marknadsföring, varumärken, kundnytta, kommunikation, reklam och mycket annat. I år den 15 oktober, på Oscarsteatern i Stockholm.
Boka biljetter och ladda hem programmet