15 april 2018  ·  Artikelarkiv

Content i centrum för Granngården

Så mycket som möjligt ska vara rörligt. Det har Granngården insett, när de jobbar med content. Granngårdens rötter går tillbaka till 1880-talet. Där finns produkter för alla täppor och husdjur. Från små trädgårdar till stora lantgårdar och från marsvin till fullblodshästar. Totalt finns idag 112 butiker runt landet. Sofia Ståhlros på Granngården har sett mycket goda effekter av rörlig content. Foto: Granngården Sedan snart två år ägs Granngården av norska Felleskjøpet Agri SA. Runt 2008 tog den digitala utvecklingen fart

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält