15 februari 2017  ·  Artikelarkiv

Att växa utan att tappa sina rötter

De flesta, svenska kommunikationsbyråer är småföretag. Men en handfull växer sig större. I Årets Byrå-mätning jämförs de största nu också över disciplingränserna. Det har alltid varit tämligen enkelt att starta en reklambyrå. Några begåvade kreatörer slår sig samma, lämnar sina tidigare jobb, köper Macintosh-datorer och sätter igång. För ett par decennier sedan behövde de inte ens investera i datorer. Lite förenklat uttryckt har många av våra mest namnkunniga byråer börjat på det sättet. Inte sällan följde också några av deras

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält