1 oktober 2015

Årets Marknadsföringsbok – De här kan ta hem priset

Årets MarknadsföringsbokÅrets marknadsföringsbok 2015 koras på Tendensdagen 15 oktober av Sveriges Marknadsförbund och Marknadsföreningen i Stockholm. Sex stycken böcker inom området har valts ut.

  • Portföljstrategier – varumärket som lagspelare, Henrik Uggla, Liber
  • Marknadsföring och påverkan på konsumenten, Magnus Söderlund, Studentlitteratur
  • Stämningsfyllt – dragningskraften för alla verksamheter, Frida Palmgren och Anders Örtengren, Liber
  • Kontroll, Erik Modig, Rheologiska
  • Sälj!, Fredrik Eklund, Ekerlids Förlag
  • Sinnesmarknadsföring, Bertil Hultén, Studentlitteratur

Tips: Håll utkik på svemarknad.se under de kommande månaderna, då vi hoppas kunna erbjuda mer av författarnas tankar och erfarenheter.
På Tendensdagen kommer även Årets marknadschef att utses och presenteras på scen. Utöver detta ska vi lyssna på ett antal spännande föreläsare och högintressanta ämnen, mingla, nätverka och äta gott. För de som vill erbjuds dessutom en middag och kvällsunderhållning i form av teater med Ladykillers.
Se hela programmet och boka din biljett till Tendensdagen här!