29 oktober 2018

Intervju med medlemsföretag

Meeting Selection

Marknadschef  Vanja Vilbern

Vad är roligast i ditt uppdrag på Meeting Selection?
Det är att få arbeta med så unika och profilstarka hotell och mötesplatser. Att utveckla varje varumärke i sin riktning mot utvald målgrupp och hitta samarbeten som stärker vår vision – att bjuda våra gäster på Livets Goda! Det är kul!
Vi hade ju vårt event Årets Marknadsföringsbok hos er på Sturegatan 15.
Vilka fler lokaler har ni att erbjuda vår medlemskår?

Stockholm Meeting Selection är en familj av unika hotell, slott och mötesplatser. Hos oss kan våra gäster ha konferens i en brödfabrik, gifta sig i kungliga salar och träna på Sveriges bästa idrottsanläggning. I gruppen ingår för närvarande Hesselby Slott, Åkeshofs Slott, Ulfsunda Slott, Skytteholm Hotell & Konferens, Näsby Slott, Rosersbergs Slottshotell, Villa Lovik, Bosön, Sturegatan 15 och Restaurang Hantverket. Ni är varmt välkomna att testa flera!

VV
Vanja Vilbern, marknadschef Meeting Selection

Snart stundar julen; kommer du att vara ledigt något?
Jag ser verkligen fram emot lite ledighet efter en intensiv höst.
Därpå nytt år; vilka utmaningar står ni inför 2019?
Vi arbetar ständigt med att utveckla våra hotell och mötesplatser, både när det gäller inredning, atmosfär och gästupplevelsen. Att särskilja sig och skapa en tydlig position på marknaden är både den största utmaningen men också den roligaste.
Kan du berätta redan nu om någon nyhet som ni kommer att lansera under nästa år?
Vi kommer inom kort att lansera ett nytt koncept på Skytteholm, Ekerö som handlar om att uppleva kanske det bästa av Sverige. Vi vill att våra gäster ska uppleva den svenska naturen, smaka det bästa av det svenska köket, upptäcka mer om våra vanor i landet lagom och självklart fika mera!