4 december 2017  ·  Årets Marknadsföringsbok

Filmintervju med Hans De Geer om nominerade boken CSR och hållbart företagande

En av de böcker som nominerades till Årets Marknadsföringsbok 2017 var ”CSR och hållbart företagande” av Hans De Geer, Magnus Frostenson, Lin Lerpold, Sara Nordbrand och Tommy Borglund. Hans De Geer är en av författarna av boken om CSR. Foto: Hallvarsson & Halvarsson Boken, som är den hittills mest omfattande bok som beskriver CSR på svenska, introducerar läsaren till de många frågor som utgör CSR och visar samtidigt hur de olika frågorna hänger ihop. Områden som boken går igenom är

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält