15 februari 2017  ·  Artikelarkiv

Hur blåser vindarna?

Väderrapporten och sjökortet är nödvändiga för att seglaren ska nå målet. För marknadsföraren är omvärldsbevakning och trendanalys lika viktigt. Marknadsförarnas jobb förändras i snabb takt. Konkurrensen blir tuffare. Konsumenterna tar över makten. Branschglidning inom olika sektorer ger nya konkurrenter, men samtidigt nya möjligheter. För att konkurrera och utvecklas i denna verklighet gäller det att förstå och förutse vad som är på gång. Det är inte det lättaste, när takten är så mycket mer uppskruvad än den någonsin varit. I dagens

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält