15 november 2016  ·  Artikelarkiv

Influencers – levande massmedier

Influencers är ett av de hetaste orden i reklamvokabuläret. Inte minst nu, när regeringen har tillsatt en utredning om reklam i sociala medier och branschrepresentanter förra veckan deltog i en offentlig utfrågning i riksdagen. Precisionsmarknadsföring har blivit ett buzz-word i den digitaliserade världen. One-to-one. Men det är fortfarande nödvändigt, för varumärken som vill växa och ta marknadsandelar, att kommunicera brett. Traditionella massmedier som tv och press spelar en stor och viktig roll.  Men de har kompletterats med ”individuella massmedier”, det

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält